روزمرگی های یک دانشجو

- وای که مُردیم از خوشی !
[جنس مخالف نامحرم است. حتی مجازی.]

94.6.19

قلب مریض من

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۶ ق.ظ
#شخصی
ببخشید خدا. ولی من بهش حسودی می کنم. اون همیشه ویژگی هایی رو داشته که ایده آل ِ من بوده. 
همیشه چیزایی داشته که من میخواستم داشته باشم. ببخشید خدا. ولی دست خودم نیست. خود ِ مهربونتم میدونی چرا. اعتراف می کنم بدجور احساس کوچیکی می کنم جلوش. به نظرت حق ندارم حسودی کنم بهش ؟ چرا ! حق دارم ... هر کس دیگه ایم حق داره. ببخشید خدا. ولی آیا استحقاق چیزایی که بهش دادیو داره ؟ چرا من ندارم ؟ میدونم ناشکریه. ببخشید خدا.  ولی من بهش حسودی می کنم. شایدم نباید انقد زود قضاوت کنم ولی واقعا حرص منو درمیاره . 
چون من برای چیزایی که اون داره ساعت ها حسرت خوردم و فکر کردم و نا امید شدم که چرا من نمیتونم ! چرا من نه ! چرا من همچین شرایطی ندارم ! چرا خدا همچین شرایطی رو لااقل برام ایجاد نمی کنه !

امان از قلب های مریض...
  • ۹۵/۰۴/۰۵
  • بلوط