روزمرگی های یک دانشجو

- وای که مُردیم از خوشی !
[جنس مخالف نامحرم است. حتی مجازی.]

94.6.19

اندر احوالات اخاذی های این چند روز :)

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ب.ظ

از آنجایی که اُستانی شدن امتحان جغرافی برای تجربی ها و ریاضی ها، دردسر بزرگی شده بود،

آنها دست به ابتکار بزرگی زدند :)

سوال ها را در تلگرام پخش کردند :) یعنی با اینکه امتحان ۱۰ شروع می شد ساعت هشت و خورده ای سوالات لو رفته بود :|  اینجا

البته جغرافی ما انسانی ها بحثش جداست.

و از آنجایی که این راهکار خیلی به مذاقشان خوش آمده بود و این ها، تصمیم گرفتند برای آمادگی دفاعی هم همین کار را تکرار کنند با این تفاوت که این دفعه هر سه رشته به سوالات نیازمند بودند !

و از دیشب من دارم پی ام دریافت می کنم که فلان کانال فردا راس فلان ساعت سوالات دفاعی را می گذارد منتها پنجاه تومن می گیرد :) منتها باید ممبر هایش را برسانیم به ۷۰۰ تا 1 ! منتها باید فلان مقدار شارژ را برای ادمین بفرستید ! و از این طریق کلی هم اخاذی کردند از دانش آموز های بیچاره. و دیشب توی تلگرام غوغا بود یعنی !

البته من خودم انقدر پاستوریزه هستم که پخش هم می شد نگاه نمی کردم و این ها. و امروز صبح ساعت ۶ مدرسه بودم که درسم بخوانم تا ساعت ۱۰ ! :) ولی ساعت ۱۰ از اداره به مدرسه گفتند که سوالات آمادگی لو رفته، برای همین سوالات جدید طرح می شود و امتحان با نیم ساعت تاخیر برگذار می شود ! من فکر می کردم که چقدر خورده توی ذوق آن هایی که روی این سوالات حساب کرده بودند.


وقتی از امتحان برگشتم و تلگرامم را چک کردم، حدود صدو و خورده ای پیام آمده بود. که اول سوالات اولیه پخش شده بود و همه اظهار می کردند که مطمئن نیستیم  ولی احتمالا همین هاست ! و بعد که همه کلی شادی کرده بودند، وویس های جدید هِی فوروارد شد و فوروارد شد و فوروارد شد که بدبخت شدیم و اداره اینجوری گفته که میخواد سوالا رو عوض کنه. بعد هم همه با نگرانی رفتند سر جلسه ولی باز هم همان سوالات برای بار دوم لو رفت !!

و آنهایی که امتحانشان دیرتر برگذار شد، برگه را دیدند.


+ ما آمادگی ِ دفاعیمان را یاد گرفتیم طور دیگری بخوانیم ! یعنی یادمان دادند که جور دیگری بخوانیمش ! داستان ها داشتیم ما با این آمادگی دفاعی. و چقدر هم که داستان هایش برایم فراموش نشدنی بودند :) ولی اگر کسی بگوید آمادگی مزخرف ترین درس دوران تحصیلش بوده و هست، درک می کنم. کتاب به طور مزخرفی نوشته شده.


+ اگر کسی تا اینجا حوصله کرد و خواند، متچکرم شخصا :p


+ سوالات که برای دومین بار در لحظات آخر پخش شد . با این شرایط ! کلیک


+ قالب را دوس می دارم : هر چند ساده باشد :)


1. کانال مذکور، به ۹۰۰ تا رسید و بعد پست هایش را پاک کرد.

  • ۹۵/۰۳/۱۰
  • بلوط