روزمرگی های یک دانشجو

- وای که مُردیم از خوشی !
[جنس مخالف نامحرم است. حتی مجازی.]

94.6.19

این دلیل داشتن ها !

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ب.ظ
من هر وقت که اعصابم خرد می شود1 ، می گویم : اصلا ولش کن !
این کار ها به من نیامده، تو بمان و همان هایی که از ما بهترند !
یعد یکهو یادم می آید که خداوند هیچ کاری را بی دلیل نمی کند !
هیچ کسی بی دلیل کس دیگری را نمی شناسد !
هیچ کسی بی دلیل کنار کس دیگری قرار نمی گیرد!2

بعد آرام می شوم و دیگر عصبی نیستم.
آن وقت باز هم شروع می کنم ... شاید از نو.

+ واقعا اتفاقی نیست. من باور دارم. حتی وقتی نوشته هایتان را می خوانم باور دارم که این خواندن بی دلیل نیست!

+ اتفاقات زندگی یک دختر دبیرستانی به اندازه ی زندگی یک دختر دبیرستانی بزرگ است !
لطفا شلوغش نکنید ! بعضی ها جوری رفتار می کنند که انگار بار یک زندگی را به دوش می کشند !

1. هر اعصاب خردی ای نه ! وقتی از شخص خاصی و برای کار خاصی اعصابم خرد می شود.
2. بازهم پیچیده نوشتم. نمی توانم دقیقا منظورم را برسانم. 
  • ۹۵/۰۳/۰۴
  • بلوط