روزمرگی های یک دانشجو

- وای که مُردیم از خوشی !
[جنس مخالف نامحرم است. حتی مجازی.]

94.6.19

Bff و روزی در بهشتی

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۸ ب.ظ

امروز رفته بودم بهشتی. پیش زهرا. رفتم سر کلاس حقوق جزا هم نشستم :) جالب بود برام واقعا. حوصلم سر نرفت! راجبه دسته بندی مجازات و حد و قصاص و دیه و اینا بود. بعدم یه سر بوفه شون زدیم و منم بدو بدو رفتم دانشکده روان و نرجسم دیدم اومدم خونه. روز خوبی بود. ده تا دوازدهم امار داشتیم که اونم عشق منه :) هیچی دیگه. وای سر کلاس جزا، واقعا این حشمت خنده دار بود :))) دو و نیمه دو نیمه :) دینگ دینگ :) معظمشو از خودم در آوردم :) هنوز به لحن معظمش فکر می کنم خندم میگیره. در حد نیش باز :) زررتم کنار من نشست :|

تو بی کانکتد ویت مای بست فرند (همین رفت و امدا) ایتس نات دت ماچ ستییز فایینگ بات بدر دن ناتینگ !

اسماء پرسیدم کلاس نداشتی :( خیلی دلم میخواست من و تو و زهرا سه تایی بریم بگردیم دانشگاهو :)

  • ۹۷/۰۸/۰۶
  • بلوط