روزمرگی های یک دانشجو

- وای که مُردیم از خوشی !
[جنس مخالف نامحرم است. حتی مجازی.]

94.6.19

اند یس گرل، کیپ فایتینگ :)

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ
*این از اون دسته پستای حاشیه ای با لحن عامیانس که توی وبای دیگه عم هس. و نمیدونم چی باعث میشه حوصله کنید که اینارو بخونید. پس به طور راحتی ببندید صفحه رو*
دوست داشتن و محبت کردن و احساسات داشتن راجع به دوست و اینا باید بی توقع باشه. مثلا من در تعجبم هنوزم ازون دعوا و توقعات بی جای خودم. اون موقه عصابم خورد بود و کافیه که اعصاب و روانتو یه چیزی خراش بده تا حساس و ننر شی. به هر حال. من ازون دسته آدماییم که آدمای 30 درصد برون گرا و 70 درصد درون گرا رو ستایش می کنم. بابت احساسات سر به مهرشون. ولی اینجوریم که باشی ، هر از چند گاهی باید یکیو بیاری کنارت، دونه دونه احساساتتو در بیاری، دسمال بکشی، بهش نشون بدی و بذاری سر جاش. مثه اون موقه که آناستازیا و مادربزرگش نشسته بودن خاطرات قدیمو می دیدن. البته موش نخوره منو که مثال کارتونی زدم براتون ولی این کارتون ایز مای فیوریت. و هنوزم حاضرم ببینمش. خلاصه که شکر برای پیدا کردن یکی دو تا آدم اینجوری تو زندگیم که میشه باهاشون شیر کرد اون جعبه ی سر به مهر خاک گرفترو. البته تازگیا مشخص شده که قرار باشه یهو احساساتم فوران کنه سر دوستام، دیگه خدا میدونه کی خاموش شم. البته من همونی ام که یک سومم همینقدر احساساتیه و دو سوم بقیه م، خلاف این. ولی خب شایدم پارادوکسی به حساب نیاد. هو کرز؟ حالا بگذریم، اصن چیزی که می خواستم بگم اینه که - و هیچ ربطیم به خطوط بالا نداره - اینه که"من" باید بلن شم. و هیچ دستی منو نمی گیره که بلندم کنه. هیچ انرژی ای به من منتقل نمیشه. هیچ کسی هیچ کاری نمی کنه و بی توجه به دختری که وسط پیست افتاده زمین، همه میدوان و دستو پاشو له می کنن. اگرم خیلی دلسوز باشن از دور با نگرانی و ترحم فقط نگات می کنن. هیچ کس جلو نمیاد و دستتو نمی گیره. تو باید بلند شی و ثابت کنی که زمین خورده ها هم میتونن ببرن این بازیو. حالا خودت بلند شو، و دستتو بده به خودت، و بلند کن خودتو. جلو رو نگا کن، هیشکی نیست. تویی و مسیری که باید بدویی. حالا بدو. مثه اسب بدو :) حالا ببین منو، میدونی چیه، همین روزاس که پست می کنم من بلند شدم. زانوآم خراشیده و خون میاد ولی من بلند شدم. بقیه از من جلو زدن ولی من بلندددد شدم. آهای من بلننند شدم. منتظرم باشین و بی پرود آو می :)
*مثه اسبو صبا گفته. ازون اسکی رفتم.
  • ۹۶/۱۰/۱۱
  • بلوط